Korekta powiek Warszawa - Radzikowska Clinic

Korekcja powiek Warszawa

• Korekcja powiek Warszawa

Korekta powiek Warszawa

– opadające powieki – przepukliny powiek dolnych tzw. worki pod oczami

Przeciwwskazania:
– ciąża i okres karmienia piersią
– otwarte rany lub zmiany chorobowe skóry
– zaburzenia krzepliwości krwi
– choroba nowotworowa
– nadczynność tarczycy
– nadciśnienie tętnicze
– chorobę Graves – Bassedova
– choroby serca
– cukrzyca
– choroby oczu (w tym zespół suchych oczu, jaskra, odwarstwienie siatkówki).

Podczas zabiegu wykonywanego w znieczuleniu miejscowym lub w sedacji, usuwany jest nadmiar skóry w obrębie powiek. W niektórych przypadkach wykonuje się także usunięcie lub przemieszczenie tkanki tłuszczowej powodującej efekt opuchniętych powiek górnych. Czasami występuje tzw. zaburzenie podparcia powiek dolnych co objawia się obecnością przepuklin tłuszczowych. Zabieg polega na wycięciu przepuklin tłuszczowych i ewentualnemu usunięciu nadmiaru skóry powiek dolnych. Zabieg może być łączony z liftingiem twarzy, czoła, skroni lub z przeszczepem tkanki tłuszczowej w twarz. Czas trwania, to 2 godziny.

Powrót do pełnej aktywności po zabiegu plastyki powiek następuje zwykle po 7 dniach. Po zabiegu zaleca się spanie na wznak przez kilka dni. W niektórych przypadkach zasinienia mogą być obecne przez 2 tygodnie po zabiegu. Uczucie nadmiernego napięcia powiek oraz zaczerwienienie po operacji powiek jest zjawiskiem normalnym i przejściowym, zanika wraz z postępem gojenia.