PLASMAGE - Radzikowska Clinic

PLASMAGE

PLASMAGE – Chirurgia bez skalpela

PLASMAGE to nowoczesne urządzenie, które do działania wykorzystuje zjawisko plazmy, czyli zjonizowanej materii, która stanem skupienia przypomina gaz. Jej zastosowanie opiera się na występowaniu zjawiska łuku elektrycznego, powodującego wytworzenie wysokiej temperatury w danym miejscu, w wyniku której dochodzi do odparowania zmian skórnych.

PLASMAGE jest jednym z najbardziej innowacyjnych osiągnięć w dziedzinie medycyny estetycznej. Działa punktowo, tylko w miejscu które poddawane jest leczeniu, dlatego nie powoduje uszkodzenia zdrowych tkanek i nie narusza głębszych warstw skóry. PLASMAGE jest alternatywą dla zabiegów z użyciem skalpela i igieł.

Jest bezpieczny także dla osób, które nie mogą korzystać z zabiegów powodujących przepływ prądu w głąb ciała.

Technologia plazmy jest wykorzystywana w korekcji niezaawansowanej wiotkości powiek, leczeniu zmarszczek na szyi, a także usuwania zmian skórnych takich jak brodawki, włókniaki, prosaki oraz żółtaki.

Skuteczność tej metody jest bardzo wysoka, a jednocześnie bezinwazyjna.
Celem przeprowadzenia zabiegu leczony obszar skóry jest znieczulany miejscowo.

Czas jego wykonywania zależny jest od miejsca oraz wielkości zmian, które poddawane są leczeniu.

Po zakończonym zabiegu pacjenci dostrzegają obrzęk oraz zaczerwienienie skóry, które ustępują w ciągu najbliższych 4-7 dni.

PLASMAGE nie pozostawia blizn, ani innych trwałych śladów. Po jego wykonaniu można powrócić do codziennych aktywności.

Zastosowanie:

• podniesienie górnej powieki
  • redukcja kurzych łapek
  • korekta zmarszczek szyi
  • usuwanie zmian skórnych żółtaków, włókniaków, gradówek

Przeciwwskazania:

• ciąża i karmienie piersią
  • aktywne stany zapalne i infekcje
  • choroby skórne
  • choroby autoimmunologiczne